Divendres, 14 De Desembre De 2018
Plaça Esglèsia, s/n, Torres de Segre - 25170 Telèfon: 973 79 60 05 Fax: 973 79 27 26
ajuntament@torressegre.cat

21/11/2018

2018 - RESULTAT CONCURS DIBUIX PORTADA LLIBRET FM 2018

Festa Major 2018

Es donen a conèixer els tres dibuixos escollits del Concurs del Llibret de la Festa Major.

La portada l'ocuparà la il·lustració realitzada pel Marc Drudes Alcazar (1er Premi), la contraportada serà pel dibuix de l'Abril Miró Pérez (2n Premi) i, finalment, la imatge que ocuparà la part central del folletó serà la realitzada per la Bruna Torrentó Sotillos (3er Premi).

Des de la comissió organitzadora, en nom de tots els membres del jurat i del propi Ajuntament volem felicitar a tots els nens i nenes participants per la qualitat de les propostes enviades i per l'esforç dedicat.

Tal i com es va fer l'any passat, totes les obres s'exposaran a la Sala d'exposicions durant dos dies a determinar de la Festa Major.

Al document adjunt hi trobareu els tres dibuixos escollits.