Dijous, 14 De Desembre De 2017
Plaça Esglèsia, s/n, Torres de Segre - 25170 Telèfon: 973 79 60 05 Fax: 973 79 27 26
ajuntament@torressegre.cat

24/11/2017

2017 - CONCURS DIBUIXOS FESTA MAJOR

Resultats

Es donen a conèixer els tres dibuixos escollits del concurs del llibret de la Festa Major.

La portada l'ocuparà la il·lustració realitzada per la Bruna Torrentó Sotillos (1er Premi), la contraportada serà pel dibuix del Genís Carreres Mir (2n Premi) i, finalment, la imatge que ocuparà la part central del folletó serà la realitzada pel Roc Prim Companys (3er Premi).

Des de la comissió organitzadora, en nom de tots els membres del jurat i del propi Ajuntament volem felicitar a tots els nens i nenes participants per la qualitat de les propostes enviades i per l'esforç dedicat.

Tal i com es va fer l'any passat, totes les obres s'exposaran a la Sala d'Exposicions els dies 4 i 5 de desembre en horari d'11 a 13 hores.

Al document adjunt hi podeu trobar els tres dibuixos seleccionats.