Dimecres, 22 De Novembre De 2017
Plaça Esglèsia, s/n, Torres de Segre - 25170 Telèfon: 973 79 60 05 Fax: 973 79 27 26
ajuntament@torressegre.cat

31/08/2017

2017 - FUTBOL SALA

Reunió Informativa Escola de Futbol Sala

Ens il·lusiona comunicar-vos que, en col·laboració amb lAjuntament, tenim moltes ganes de reactivar lEscola de Futbol Sala del nostre poble i ens encantaria conèixer les inquietuds dels nens i nenes nascuts entre 2008 i 2011 (categories prebenjamí i benjamí).

La idea inicial és que cada equip entreni a la tarda dues vegades a la setmana i participi amb altres escoles en trobades periòdiques.

Per això, us convoquem als pares, mares i infants interessats a la reunió que se celebrarà al Poliesportiu el dimarts 5 setembre a les 8 de la tarda. Us ampliarem detalls i atendrem les vostres preguntes.

En aquesta sessió, hi haurà una sèrie dactivitats preparades perquè la canalla sintrodueixi a aquest esport i gaudeixi duna estona divertida.

Us hi esperem!